Categorii
Your Cart

Politica de Livrare

Cine va livra produsele comandate? 


Produsele comandate se livreaza in toata tara prin curierat rapid. 

Cat ma costa expedierea? 

Costul de expediere al oricarui produs prezent pe ancafarm.ro este de 9.99 Lei/colet (TVA inclus) prin curier. Pentru coletele ce depasesc 1 Kg, se va percepe o taxa suplimentara de 0.80 lei/kg. 
In cazul in care, din motive obiective, clientul refuza coletul, acesta va plati transportul dus - intors (25.20 lei). 

Cand se proceseaza comenzile? 

Comenzile inregistrate pe ancafarm.ro se proceseaza in fiecare zi de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 - 17.00. 
Comenzile primite in intervalul Vineri ora 17:00 pana Luni ora 08:00, precum si in zilele de Sarbatori Legale vor fi verificate si trimise dupa acest interval. 

Cand se trimit comenzile? 

Comenzile vor fi expediate catre clienti numai dupa ce au fost confirmate telefonic de catre un operator ancafarm.ro. 
Comenzile efectuate de Luni pana Vineri pana la ora 12:00 vor fi trimise prin curier in termen de 72 ore. 
Comenzile efectuate de Luni pana Vineri dupa ora 12:00 vor fi trimise prin curier in termen de 72 de ore, in functie de disponibilitatea stocului. 

In cat timp ajunge comanda de la confirmarea comenzii de catre un operator ancafarm.ro? 

Termenul de livrare: 
- 72h pentru toate zonele. 

Veti fi notificat telefonic sau prin sms exact momentul cand se va livra coletul. 

Ce se intampla daca nu sunt la adresa mentionata in momentul cand se livreaza comanda? 

In cazurile in care nu veti fi gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca livrarea nu va fi incheiata nici la a doua tentativa, coletul ne va fi returnat si vom anula comanda. 

Ce se intampla daca data de livrare estimata a trecut si inca nu am primit comanda mea? 

Daca nu ati primit comanda va rog sa semnalati acest lucru la numarul de telefon 0746 194 303 sau prin e-mail la contact@ancafarm.ro. 

Ce trebuie sa stiu cand platesc ramburs la ridicarea coletului? 

In cazul livrarii prin metoda de plata ramburs, plata se face in lei, integral, catre comisionarul care efectueaza livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. Nu se percep alte taxe. 

Nu am gasit in colet documentele produselor. Ce trebuie sa fac? 

Produsele ambalate corespunzator vor fi expediate impreuna cu urmatoarele documente: certificatele de garantie aferente, manualele de utilizare furnizate dupa caz, de catre producator sau de catre importator. 
Trebuie sa ne notificati prin email ancafarm1@yahoo.com.ro sau la numarul de telefon 0746 194 303, absenta oricaruia dintre aceste documente in termen de 48h de la receptionarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se furnizate. 

Cand si cum primesc factura fiscala? 

Factura fiscala se poate livra odata cu produsele, in colet - la cererea clientului sau poate fi trimisă pe emailul clientului. 

Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie sa fac? 

In cazul in care constatati ca pachetul dumneavoastra a sosit avariat sau desigilat va rugam sa-l refuzati (mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare) si sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numarul de telefon 0746 194 303